mteam Geplaatst: 26 juli 2005 Geplaatst: 26 juli 2005 Ik word gek al er iets niet werkt waarvan ik weet dat het kan werken. Groetjes Danny
salem999 Geplaatst: 26 juli 2005 Auteur Geplaatst: 26 juli 2005 hartelijk dan allemaal , ik kan bijna nix meer zien ik zal morgen verder gaan probeeren met de xlx en drmld.. ik laat jullie morgen weten.. bonnuit a tout salem
dommelke Geplaatst: 26 juli 2005 Geplaatst: 26 juli 2005 neem contact op met hobbyman, hij kan je @sat nieuw leven inroepen. de website vindt je door .nl eraan toe te voegen. succes Topfield 5000ci / @sat9200 / Maxdigitaal 225s - triax88cm - Astra1/Astra2/Hotbird/Sirius - Magic inside @sat - UCAS3.0 - Xcam - T rex cam - Diablo
salem999 Geplaatst: 27 juli 2005 Auteur Geplaatst: 27 juli 2005 hoi iedereen, ik heb alles geprobeerd, maar lukt het niet, ik heb alle files die in de bijlage zijn geprobeerd, maar nu is nog wat erger geworden ; nu de module 1 vakje leest geen modulen eer , alleen 2de vakje wel,, dus nu ci slot1 en cas1 zijn gestorven,, en zowiezo ziet geen kanalen bij het scannen.. ik heb geen idee wat is er aan de hand maar ik denk legt aan de geheugen (mischien).. of moet ik echte firmware inclusief de cas1 en CI slot hebben dat door COM1 te proggen.. dank jullie allemaal voor jullie (suggetions) salem
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen