loewe fan Geplaatst: 27 juli 2005 Geplaatst: 27 juli 2005 Wie oh wie kan mij helpen? Ik ben gisteren thuis gekomen van de camping, waar ik mijn DB 7000 aangesloten had op een vaste schotel ASTRA. Ik had op de camping altijd beeld. Nu wil ik mijn DB aansluiten thuis op de rotor geeft die 45% onvangst weer op de astra en ik kan ook niet meer naar andere sat. draaien. instellingen staan goed lengte en breedte graad en ik heb ook de nieuwe van joske erin gezet. wie heeft er een oplossing. loewe fan
KingOtto15 Geplaatst: 27 juli 2005 Geplaatst: 27 juli 2005 Hallo loewe fan, Misschien wat meer info mogelijk: wat zijn je instellingen? gebruik je gotoX functie? heb je de rotor op 70 mv gezet? probeer "handmatig" te draaien naar de satelliet (tweede pagina bij rotorinstellingen (blauwe knop)). Draait de rotor dan wel? Zo ja, dan vastleggen en evt. GotoX daarna weer aanzetten. Succes, KingOtto15 DM8000 WIFI,Moteck SG 2100A, 1 LNB Inverto 0,3 dB, 1,00m schotel
Gast Geplaatst: 27 juli 2005 Geplaatst: 27 juli 2005 Citaat: Wie oh wie kan mij helpen? Ik ben gisteren thuis gekomen van de camping, waar ik mijn DB 7000 aangesloten had op een vaste schotel ASTRA. Ik had op de camping altijd beeld. Nu wil ik mijn DB aansluiten thuis op de rotor geeft die 45% onvangst weer op de astra en ik kan ook niet meer naar andere sat. draaien. instellingen staan goed lengte en breedte graad en ik heb ook de nieuwe van joske erin gezet. wie heeft er een oplossing. loewe fan Misschien probleempje met de kabel? Brand het lampje onder de rotor? Kan je met het knopje onder de rotor wel de schotel draaien?
loewe fan Geplaatst: 27 juli 2005 Auteur Geplaatst: 27 juli 2005 probleem bekend, rotor is kapot heb de schotel vastgezet op astra. schitterend beeld, bedankt voor de aandacht loewe fan
Gast Geplaatst: 27 juli 2005 Geplaatst: 27 juli 2005 Hoezo kapot, misschien wel uit synchronisatie. Wat is het voor type en wat doet ie zo op de werkbank. Daarna kan ie altijd eens open en dan zien we weer verder ... Kom op ik daag je uit verder te knutselen ..... suc6
zoeker Geplaatst: 27 juli 2005 Geplaatst: 27 juli 2005 Citaat: Kom op ik daag je uit verder te knutselen ..... That,s the spirit.............. gr.Zoekertje Dreambox 8000 Dreambox 800se Dreambox 800 Relook 400~ Popcorn Hour A-110 Visiosat G4: 13.0° 19.2° 23.5° 28.2°
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen