Ga naar inhoud

Disable Teletext caching

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ,

Heb net m'n eerste images gecompileerd en zie dat er bij gevanceerde instellingen de optie "Disable Teletext caching" bij is komen te staan, wat ik aan- en uit kan vinken .

Ik dacht dat hij wanneer ik hem aan vink langzamer door de pagina's zou zappen , maar merk hier nog geen verschil .

Weet iemand of dit nog maar optioneel is toegevoegd en dus nog niet werkt ?

gr,

RuKo

Geplaatst:

Ligt eraan welke versie van enigma (cvs) je precies hebt. In de afgelopen twee weken is caching uit en weer aangezet, dus misschien heb je een versie waar het zowiezo niet meer werkt.

BTW ik heb een zeer ernstig vermoeden dat deze background caching er de oorzaak van is dat mijn enigma altijd crasht tijdens opnemen (na 10-30 minuten) met een segfault. Ben ik de enige?

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Geplaatst:
Citaat:
Ligt eraan welke versie van enigma (cvs) je precies hebt. In de afgelopen twee weken is caching uit en weer aangezet, dus misschien heb je een versie waar het zowiezo niet meer werkt.

BTW ik heb een zeer ernstig vermoeden dat deze background caching er de oorzaak van is dat mijn enigma altijd crasht tijdens opnemen (na 10-30 minuten) met een segfault. Ben ik de enige?

Hoi Erik,

Dat is dan waarschijnlijk de reden waarom ze het in het menu opgenomen hebben om zelf de keuze te kunnen maken . (Zie OSD shot in bijlage)
De CVS (fix) is van afgelopen weekend.

gr,
RuKo

post-9888-1318258309,0951_thumb.png

Geplaatst:
Citaat:
Hallo ,
Ik dacht dat hij wanneer ik hem aan vink langzamer door de pagina's zou zappen , maar merk hier nog geen verschil .
Weet iemand of dit nog maar optioneel is toegevoegd en dus nog niet werkt ?

Met die optie wordt denk ik bedoeld dat de teletext gecached wordt ook al is tuxtxt niet actief. Bovendien heb je hier een recente versie van tuxtxt voor nodig (minimaal 1.87 ofzo?)
Geplaatst:
Citaat:
Citaat:

Hoi Erik,

Dat is dan waarschijnlijk de reden waarom ze het in het menu opgenomen hebben om zelf de keuze te kunnen maken . (Zie OSD shot in bijlage)
De CVS (fix) is van afgelopen weekend.

gr,
RuKo

Ik heb altijd de allerlaatste enigma uit CVS :-)

Caching "aan" zetten (dus disable "uit", default) dan duurt het wel iets langer voordat je je pagina hebt, maar enigma crasht tenminste niet.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen