Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jaren ben ik om zoek geweest naar een systeem om meerdere MP3 spelers met elkaar te laten syncen. Ideaal voor feesten en partijen. Na mijn speurtocht kwam ik bij een prachtig product die dit kan. de SLIMP3 speler, er is echter een nadeel. Het is een hardware player en geen software player.

Maar een tijdje geleden werd mijn zoeken beloond met "Softsqueeze" een open source software player die samen kan werken met de server software (ook open source) Het is werkelijkwaar een prachtig product. Eindelijk kan ik meerdere PC's met MP3 spelers gelijk laten lopen zonder buffering problemen. Volgens mij is dit momenteel de enige software die dit kan.

Je voelt hem al aankomen. Zou het mogelijk zijn om een softsqueeze plugin voor de Dreambox te schrijven? Of is de software te complex?

Veel verstand van programmeren en Linux heb ik niet. Maar wellicht dat iemand kan inschatten of het mogelijk is.

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

Geplaatst:

Het pakket is geschreven in java. Dit betekent dat je een jvm nodig hebt voor de dreambox. Ik weet niet of die bestaat. De source is wel vrij beschikbaar, dus je kan het altijd porten C/C++ voor de dreambox.

Conclusie: het kan, maar kost een hoop moeite.

Geplaatst:

Inderdaad, Ik heb nog niet eerder een jvm voor de dreambox gezien.

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen