skipdaflip Geplaatst: 30 juli 2005 Geplaatst: 30 juli 2005 Ik gebruik op dit moment de laatste Hydra image en als ik daarmee naar de EPG kijk, dan zie ik hooguit 2 programma's per kanaal. Ik zou graag meer informatie per zender willen ontvangen, zodat ik bijvoorbeeld al informatie kan bekijken wat er bv over 4 a 5 uur op komt. Ik kan dus nu hooguit 1 programma verder kijken. Is dit ergens in aan te passen door bv een waarde van 2 naar 10 te zetten?
Gast Geplaatst: 30 juli 2005 Geplaatst: 30 juli 2005 Helaas niet, de meeste kanalen zenden alleen de EPG uit van het lopende én het volgende programma Kijk maar eens op de duitse kanalen, deze hebben een grotere EPG als ik me niet vergis
skipdaflip Geplaatst: 30 juli 2005 Auteur Geplaatst: 30 juli 2005 Via de kabel werd dit namelijk nog wel gedaan. Jammer dat dit via de schotel niet word gedaan!!! Alvast bedankt!!!
marcel9 Geplaatst: 30 juli 2005 Geplaatst: 30 juli 2005 Zoek eens in dit board op MV, of kijk eens op http://mv.dinglisch.net/ en er gaat een wereld voor je open. :-) Marcel.
alx Geplaatst: 30 juli 2005 Geplaatst: 30 juli 2005 Heel snel 2x achterelkaar de rode knop indrukken en kiezen voor Multi-EPG?? Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
pippen2 Geplaatst: 30 juli 2005 Geplaatst: 30 juli 2005 En als je 2x snel de rode knop hebt gedrukt en voor Multi-EPG (of was het nou externe EPG?) hebt gekozen, zit deze voortaan altijd achter de rode knop. Dan is 1x drukken op die rode knop voldoende om een overzicht van dezelfde dag te krijgen, mits je "MV" geïnstalleerd hebt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen