Gast Geplaatst: 1 augustus 2005 Geplaatst: 1 augustus 2005 Wie heeft mediapark werkend op de pioneer?. Wat ik ook probeer deze kanalen willen niet, heb ook andere firmware's geprobeerd maar tevergeefs (1430_M88_Generator_hdl450, 1430_M88_Generator_ESP_POL_ENG_FRA_ITA en nog andere). Bij tv cabo moet je behalve key 00 of 01 ook het veldje PKo keys ingevuld hebben anders heb je geen beeld. Geldt dit dan ook voor mediapark?. Wat doe ik fout, of is er toch nog een firmware fix voor mediapark nodig?. Momenteel gebruik ik :1430_M88_Generator_ESP_POL_ENG_FRA_ITA , ksw kanalenlijst.
Gast Geplaatst: 5 augustus 2005 Geplaatst: 5 augustus 2005 Kan er werkelijk niemand licht schijnen op dit onderwerp?. Ben ik dan de enige die mediapark niet aan de praat heeft?. Op al mijn cam- modules en andere receiver heb ik het wel werkend behalve de pioneer.
Gast Geplaatst: 5 augustus 2005 Geplaatst: 5 augustus 2005 hoi ik heb een vermoede kijk eens naar de identi van de media park en wat er bij hoort veel suces gr
Gast Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 Heb het inmiddels opgelost, er is nieuwe firmware beschikbaar ( 14OF_050805_DyGenM88_KeNNy ). Lag toch aan de firmware en niet aan de ident of keys (pko keys niet nodig voor mediapark)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen