Sterke-Jerke Geplaatst: 2 augustus 2005 Geplaatst: 2 augustus 2005 Ik heb een paar radio opnames op mijn dreambox gemaakt. Hoe krijg ik ze nu zonder kwaliteits verlies op een normale Audio CD? Nero? Zo ja, Met welke Codecs?
Digger Geplaatst: 2 augustus 2005 Geplaatst: 2 augustus 2005 Is vrij simpel met ProjectX: 1) Je zet de dropdownbox onder "Work" op demux 2) Je zet onder het tabblad "Audio" "Decode MPEG Layer 1,2 to PCM" aan 3) Je zet de dropdown daaronder op "Linear resampling 48KHz to 44.1KHz" 4) De radiogroup daaronder moet komen op "Add RIFF(RIFX) header to PCM (.wav) Gaan (Go) met die banaan en je krijgt brandklare WAVE-files (plm. 100MB per 10 minuten)
allez l'om Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 waar kan ik projectX vinden? Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
bromtol Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 vers van de pers. zelf nog niet geprobeerd, maar ga je gang. bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen