Ga naar inhoud

humax 5400z werkt niet op originele c+ kaart

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een humax 5400z en heb daarvoor een originele c+ kaart gekocht ik krijg deze combinatie niet aan de praat. de handelaar heeft voor mij de kaart geactiveerd zodat ik weet dat deze het doet ik heb ook het verhaal doorgelezen en geprobeerd van HOEHETMOET maar die post is van 2004 en gaat uit van een fun-kaart is er ook een dergelijke hoe het moet voor de originele c+ kaart of kan iemand mij op weg helpen ik hen al 2 dagen gezocht binnen dit board maar op de een of andere manier doe ik iets niet goed. ik zou natuurlijk de module er bij kunnen kopen maar dit zou toch ook softwarematig moeten kunnen ???

Geplaatst:

oke daar gaan we weer de humax 5400z is een Irdeto

machine je heb als het goed is een sega kaart gehad dus een module kopen en daar je kaart in stoppen heb dus ook nix met hoehetmoet temaken ff goed het forum doorlezen

Geplaatst:
Citaat:
oke daar gaan we weer de humax 5400z is een Irdeto
machine je heb als het goed is een sega kaart gehad dus een module kopen en daar je kaart in stoppen heb dus ook nix met hoehetmoet temaken ff goed het forum doorlezen

STREAMPOWER, alvast bedankt voor dit antwoord. maar is dit probleem niet software matig op te lossen. moet ik een module kopen en zoja welke dan.
Geplaatst:

Als je nou eerst eens verteld of je in het bezit van een Irdeto of een Seca (MediaGuard) kaart bent, dan zijn we al een stuk dichter bij de oplossing.

Is het een Seca/Mediaguard kaart, moet je inderdaad een CI moduul kopen. Het beste is een Aston 1.05 of 1.06

Je handelaar kan je hiermee helpen of klik eens op één van de banners op dit board.

Als je in het te koop forum kijkt worden ze ook regelmatig voor redelijke prijzen aangeboden.

Is het een Irdeto kaart, moet je 5400 het gewoon doen omdat het van huis uit een Irdeto ontvanger is. Heeft met software niks te maken.

Geplaatst:
Citaat:
Als je nou eerst eens verteld of je in het bezit van een Irdeto of een Seca (MediaGuard) kaart bent, dan zijn we al een stuk dichter bij de oplossing.
Is het een Seca/Mediaguard kaart, moet je inderdaad een CI moduul kopen. Het beste is een Aston 1.05 of 1.06
Je handelaar kan je hiermee helpen of klik eens op één van de banners op dit board.
Als je in het te koop forum kijkt worden ze ook regelmatig voor redelijke prijzen aangeboden.
Is het een Irdeto kaart, moet je 5400 het gewoon doen omdat het van huis uit een Irdeto ontvanger is. Heeft met software niks te maken.

Hallo,
Dat kan ik aan de buitenkant van de kaart niet zien. het is een grijs/groene kaart mischien heb je daar iets aan. het wordt verkocht in een "Startpakket Digitale Televisie" van CanalDigitaal.
Geplaatst:

ik heb die vraag ergens anders gesteld, maar het schijnt ook te werken met een matrix module, en die is gewoon verkijgbaar in de normale winkels de aston niet meer

heb ik het fout of toch niet?

groeten

Clim

Geplaatst:

volgens mijn sat handelaar moest ik een andere receiver kopen omdat de aston niet meer verkijgbaar was, de humax was te oud en de bla bla

enfin volgens een kameraad van mij werkte de matrix dus ook, vandaar de vraag

Geplaatst:

Denk dat je het beste op zoek kan naar een nieuwe sathandelaar.

Zoek zelfs eens met google naar aston module. (kijk ook eens in het forum te koop aangeboden soms ook daar te vinden)

Vandaag niet meer als vroeger een humax 5400 aanraden te kopen kan ik me voorstellen. Met te vertellen dat je hem moet vervangen gaat je handelaar wel erg te ver.

Mediaguard module werkt bij mij wat minder, pakt de C+ kaart vaak niet in 1x.

Matrix doet het bij mij goed.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen