Gast Geplaatst: 2 augustus 2005 Geplaatst: 2 augustus 2005 Ik heb gehoord dat het nu ook mogelijk moet zijn om met een sammy 9500 te kunnen sharen via rs 232! Wie heeft hier al wat meer over gehoord, en of heeft hier al ervaring mee?
Gast Geplaatst: 3 augustus 2005 Geplaatst: 3 augustus 2005 ja hoor dat kan. je moet hiervoor SHARE gebruiken. daarmee kun je een card aan die pc hange op 2-e compoort en die gebruken/delen maar je kunt ook contact zoeken met een cardserver. je vindt eea op SAMMYFILEZ +control-enter onder TOOLS suc6
Gast Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 Citaat maar je kunt ook contact zoeken met een cardserver Das mooi Alleen werkt het voor geen meter Niet aan de praat te krijgen Het enige wat je krijgt is no valid server found
Gast Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 Willem, dan heb je simpelweg geen verbinding met je server ! Zo ziet het er hier uit . . . Port opened succesfully. Threads started ... Succesfully connected to IP 192.168.0.26 <<< mijn droomdoos Random server key received OK Login OK Cardinfo OK Server CAID=0100 Server Ident=000** SECA,0100,000**=****************** DW=******************************
Gast Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 Dat kan Ik had er ook bij moeten zeggen dat hij niet wil met een remote server sorry
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen