peter-nmgn Geplaatst: 2 augustus 2005 Geplaatst: 2 augustus 2005 Hey, Hoe kan ik een HDTV uitzending op mn pc bekijken?? en welke zender zend fta uit...? (het een rotor dus kan verschillende sat's ontvangen) oowja, en hoe bekijk ik een *.ts bestandje?? (met welk programma) groetjes Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Gast Geplaatst: 2 augustus 2005 Geplaatst: 2 augustus 2005 met tuxvision kan je op je pc satelliet tv van je dreambox bekijken. met hdtv kan je het niet rechtstreeks kijken maar met tuxvision wel opnemen op je pc en dan afspelen mits je pc snel zat is en een goeie videokaart erin hebt zitten. astra hd en canal+ hd demo zij fta sinds gisteren zit op de astra 3 nu ook hd5. hd1 was al beschikbaar beide zenders zijn fta op de astra 3 23,5 gr oost hd 5 is een data kanaal en moet je ff met je settings editor omzetten naar tv kanaal suc 6
peter-nmgn Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2005 als ik een HD zender opneem geeft tuxvision fail aan, dit probleem doet zich niet voor als ik bv op NL1 of bvn opneem Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Gast Geplaatst: 3 augustus 2005 Geplaatst: 3 augustus 2005 kan kloppen ff je ontvanger opnieuw laten scannen hd-1 heeft zijn pids gewijzigd. als je op je dreambox geluid krijgt op hd-1 dan staat alles goed en moet het werken.
pippen2 Geplaatst: 3 augustus 2005 Geplaatst: 3 augustus 2005 En "No preview" aanvinken, ook erg belangrijk.
moreno40 Geplaatst: 3 augustus 2005 Geplaatst: 3 augustus 2005 of via vlc dan kun je wel meteen kijken grt
Boldor Geplaatst: 4 augustus 2005 Geplaatst: 4 augustus 2005 Precies zoals moreno40 al vermeld VLC. Installeer VLC, vul in je Internet browser het adres van je dreambox, selecteer de zender waar je naar wil kijken en klik op het vlc logo. Je krijgt dan een video.pls bestandje met daarin de zender gegevens e.d. Hiermee kan je met VLC rechtstreeks de stream vanaf de DM op je PC (moet wel een beetje vlotte zijn voor HDTV) bekijken. Wavefield T90 - Vu+ Ultimo 4K / Zgemma H7S / Dreambox 920 / Edision mio 4k / Atlas HD100 / Amiko 4K Combo / DM8000 / en nog een paar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen