Gast Geplaatst: 3 augustus 2005 Geplaatst: 3 augustus 2005 Hoi ik heb sinds kort een vreemd probleem draai met sammy sammyspider sinds kort werkt het niet lekker meer en ik kan de reden niet vinden als ik doormiddel van exit de caid verander op nl bijvoorbeeld van 0622 naar 006a valt die na tien seconden weer weg ook het opslaan lukt niet door middel van standby. Als ik er een verander en dan zap en verander de volgende is die de eerste weer kwijt verder loopt die dus om de paar minuten vast. Zijn er meer mensen met dit probleem
Gast Geplaatst: 3 augustus 2005 Geplaatst: 3 augustus 2005 Gerard, er is een limiet aan het aantal vast te leggen CAID's. exact aantal ben ik nog niet achter. gewoon Sammy even een paar minuten uit en je kunt CAID's weer opnieuw vastleggen suc6.
Gast Geplaatst: 3 augustus 2005 Geplaatst: 3 augustus 2005 limiet bij mij is nu een dus dat zal het niet zijn. Probleem is dat die na 20 seconden tot een minuut gewoon vastloopt op het kanaal dan nog een keer of 2 terug komt maar dan is het over
Gast Geplaatst: 3 augustus 2005 Geplaatst: 3 augustus 2005 met alle progs het zelfde namelijk ik kan caid kiezen maar dan als ik de tweede kies dan is die de eerste weer kwijt en je kan geen film bekijken want iedere paar minuten loopt die sec vast en na drie keer is het over
Gast Geplaatst: 4 augustus 2005 Geplaatst: 4 augustus 2005 nu graag wat meer info, welke emu, welke tv kanalen met wat voor server-protocol werk je (op intern netwerk !) netwerk versleuteling aanwezig etc
Gast Geplaatst: 4 augustus 2005 Geplaatst: 4 augustus 2005 ik interne server grid werkte altijd feilloos met emu 5.2n en alle andere 5.4 endergelijke zelfde probleem ik full abbo nl in server en ook prem full prem werkt helemaal niet kan de caid niet kiezen en nl loopt vast als ik kaart in onderste slot doe op sammy dan werkt nl wel maar alles werkte maanden ok en van ene moment op het andere zonder wat te veranderen kan ik caid niet meer op slaan als ik er een goed zet en naar volgende nl ga dan is de caid weer 0622 ipv 006a dus memory werkt niet
Gast Geplaatst: 4 augustus 2005 Geplaatst: 4 augustus 2005 Je zou de hele boel eens even kunne resetten. Sammy gewoon een paar minuten uit Resp eens een lege RAM.BIN erin . . . eeuh, je hebt toch geen 6A keys in je ram.bin staan ?
Gast Geplaatst: 4 augustus 2005 Geplaatst: 4 augustus 2005 nee die dingen heb ik dus allemaal al gedaan ook sammy reset gedaan vreemde is dat die gewoon niet meer werkt zoals die zou moeten zonder aan de server te hangen werkt het wel maar met de server er aan loopt die vast en springt die naar de andere caid ook als de kaart er in zit geeft die caid 0622 aan ipv 006a terwijl het toch een seca kaart is
Gast Geplaatst: 4 augustus 2005 Geplaatst: 4 augustus 2005 tja dan wordt het wel een apart verhaal heb je een nieuwe- (groen dacht ik) of oude seca2- (zwart)kaart
Gast Geplaatst: 4 augustus 2005 Geplaatst: 4 augustus 2005 zwart maar ook zonder de kaart er in zelfde prob dus danalleen die lege conax er in en blijft het zelfde
Gast Geplaatst: 4 augustus 2005 Geplaatst: 4 augustus 2005 opgelost conax kaart was kapot werd niet meer herkent door sammy opnieuw geprogt nu weer ok thx voor de hulp
Gast Geplaatst: 5 augustus 2005 Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik had eraan gedacht, maar uitgesloten hoe kwam je er achter . . ??? ik denk via menu embedded cams en toen zag je geen conax staan
Gast Geplaatst: 5 augustus 2005 Geplaatst: 5 augustus 2005 ja klopt was in menu bezig en toe zag ik dat kaart niet herkent werd meer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen