Gast Geplaatst: 4 augustus 2005 Geplaatst: 4 augustus 2005 Hallo, Voor het beantwoorden van mijn vraag, graag rekening houden met een absolute beginner. Graag zou ik naast astra ook de hotbird ontvangen. Heb een DBR-S110NL van 2000. van canal tv. Diseq C / compatible.(1 ??) Vraag - Ik kan dus een zo switch of een monoblock gaan gebruiken ? Hierover vind ik niets in het menu en gebruiksaanwijzing, vraag kan iemand mij uitleggen hoe ik kanalen van een 2e satelliet erbij instaleer en gebruik maken van Diseg C. Laatste vraag, de pioneer heeft 2 ingangen voor smartcards. 1e voor canal en 2e voor bankpas (volgens boekje). Vraag kan de 2e ook worden gebruikt voor een card voor een betaal zender. En alvast bedankt
piotje Geplaatst: 5 augustus 2005 Geplaatst: 5 augustus 2005 hoi theake, welkom op dit board misschien dat je in de database kan kijken daar staan de meeste faq`s wel in http://www.sat4all.com/forums/faq/index.php?ToDo=browse&catId=17 suc6 en diseq 1.2 motor Devicename: spark7162 Enigma Version: 2012-03-17 Image Version: Aug 9 2012 16:13:43 Frontprozessor Version: V0 Webinterface Version: 1.7.1 Cisco 8485 pvr
Gast Geplaatst: 5 augustus 2005 Geplaatst: 5 augustus 2005 Hé bedankt. T'is wat met al die rare kreten en namen, maar kom er wel uit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen