TheLastHero Geplaatst: 6 augustus 2005 Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik zit te denken om de PVR-5020 aan te schaffen. Wat me namelijk erg aanspraak is dat ik ook MP3 kan afspelen via de HDD. Het enige wat ik nog niet kan vinden is een goede versie van een programma die de MP3 neerzet op de HDD, of wel een USB-PVR loader. Ik heb al gekeken op de volgende site: http://members.home.nl/pvr-5020mod/html/downloads.html maar daar staat bij dat het om een beta versie gaat. Is er ook een goede niet beta versie ergens te downloaden voor de 5020, of krijg je erbij de aankoop van de ontvanger 1 bij? Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel
Gast Geplaatst: 6 augustus 2005 Geplaatst: 6 augustus 2005 Nee, er zit geen software bij de ontvanger voor je pc. Maar de Mp3's kun je via usb op je HD zetten.
TheLastHero Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2005 <QUOTE>Maar de Mp3's kun je via usb op je HD zetten. </QUOTE> Maar in de handleiding staat nu juist dat dit dus niet gaat, mits je een USB-PRV loader hebt softwarematig! Leg dit dan eens uit? Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel
Gast Geplaatst: 6 augustus 2005 Geplaatst: 6 augustus 2005 Volgens mij kan het wel hoor, maar anders download je de loader toch bij echostar.nl ?
TheLastHero Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2005 Had ik inderdaad nog niet verteld maar op hun homepage kan ik dus geen software hiervoor vinden. Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel
cornea Geplaatst: 6 augustus 2005 Geplaatst: 6 augustus 2005 sinds de laatste SW updates heb je geen loader meer nodig,je kan dit gewoon via usb doen. Als je de 5020 aansluit da zie je ook een map met mp3. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gast Geplaatst: 6 augustus 2005 Geplaatst: 6 augustus 2005 ja dat klopt, heb er zelf 40 GB aan MP3 opstaan (duurde 2 dagen om ze er op te zetten (snel gaat het niet, hahahaha) maar gewoon via USB geen probleem. Je kan nog niet randum afspelen, is een verzoeek aan Echostar. Paul
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen