Ga naar inhoud

Setup links for update images

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben op zoek naar de juiste www links om een software update via internet te doen. Ik heb per ongeluk 1 werkende gedelete, en die andere die ik heb geeft een 404 error. (http://212.248.21.184/ru****m/catalog.xml). DM 7000S draait op rudream 1.09.

bijvoorbaat dank!

Piri

Geplaatst:

Als je toch een update gaat doen via internet, kan je net zo goed even een flash erase doen, dan moet alles weer hersteld zijn. Dan updaten, en nog eens flash erase.

Tenminste, zo zou ik het doen.

Geplaatst:

updaten via de root.cramfs methode is stukken veiliger dan een internet update. seriëel flashen is nog veiliger (met dreamup).

dus image downloaden, hernoemen naar root.cramfs en vervolgens in de map /var/tmp FTP'en. dream-menu, geavanceerde instellingen, software update, manuale update, groene knop en gaan met die banaan.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Hallo, heb rd7000_b109_050625-1735.img gedownload, hernoemt naar root.cramfs, ge-ftp-ed, expert set-up, manual, tmp. daarna exit, internetupdate gekozen, zag manual update in lijstje staan, gekozen, db restart, upbutton ingehouden en daarna weer beeld.

Hierna heb ik gekeken naar db info, en zag de 'oude' rudream versie staan. Ik neem aan dat het dan niet goed is gegaan. Wat doe ik fout?

Wederom bedankt!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen