Gast Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 Ik heb even een paar vragen. Ik woon tijdelijk ergens anders en heb mijn strong (8100) meegenomen. Schotel met motor is achtergebleven op oude adres. Nu heb ik een nieuwe schotel gekocht (80 cm) ik wil hotbird + astra ontvangen nu dacht ik zelf aan een monoblock kan iemand adviseren welke ik het beste kan kopen ? Ik heb begrepen dat sommige niet goed werken icm strong. Tevens heb ik de laatste firmware (2.0)op mijn strong geplaatst met settingslijst, verder wil ik graag weten welke patch(es) ik er nog meer in moet inzetten ? is die van 10/7 de laatste en de enige ? en welke prov kan ik dan ontvangen ? (0065,0064 en 0070 enz)
Gast Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 De mb 22 werkt goed met de strong je hoeft er volgens mij geen patch erop te zetten momenteel.
Gast Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 Bedankt Cobus. Kan ik dit monoblock ook gebruiken om naar astra 19,2 en astra 28,2 te kijken of liggen die te ver uitelkaar? Mijn vriendin wil graag naar de BBC kijken.
Gast Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 Dat zal niet gaan daar het monoblok 6 graden verschild en niet ongeveer 10 19.2 naar 28.2
Gast Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 Cobus klopt het ook dat we Cyf** (0065) niet meer kunnen ontvangen of heb ik daar een patch voor nodig ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen