Gast Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 Weet er iemand hoe ik manueel (via FTP) newcamd kan installeren op mijn image ? Alvast Bedankt !
dark-angel-djin Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 welke image gebruik je op de dream ? gewoon de newcamd file in je /var/bin zetten de newcamd.config in je /var.tuxbox/config en dan de file ( waat je u emu mee selecteerd) editten en newcamd er in zetten je kan met telnet testen ga naar var bin cd /var/bin ./newcamd kan zijn dat je libs moet er bij doen in u image maar de meeste emu images hebben de libs er al in
Gast Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 Ik heb er verschillende geprobeerd want ik heb nogal wat problemen met images met loader 1.09 ... Blokkeren tijdens opstarten, HDD niet herkend etc etc ... IK probeer dit even uit ! Alvast bedankt !
Ome Merde Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 welk image gebruik je ? vaak met je nog een emulist, smartcam, newcamd_cam.sh aanpassen voordat de zaak uberhaupt zichtbaar wordt in je emulist merDe deze ruimte is te huur
dark-angel-djin Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 vergeet geen simlink te maken van u /var/scce in de dir /var/tuxbox de nieuwere newcamds vragen dat die kijken naar /var/tuxbox/scce en niet naar de /var/scce en om de imageniet groter te maken dan nodig maak je ff een simlink aan groetjes djin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen