sretlow Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 Ik heb nu maar 1 kabel liggen vanaf mijn LNB naar de dreambox. Nu wil ik boven ook nog een dreamboxie neer gaan zetten. Nu wil ik deze eventueel vanaf mijn eerste dreambox gaan doorlussen omdat ik niet nog eens het gehele terras wil openbreken om nog een extra kabel vanaf mijn lnb naar binnen te gaan leggen. Middels interne cardsharing wil ik natuurlijk op 1 kaartje kunnen kijken. Kan ik nu boven iets opnemen terwijl ik beneden een ander kanaal kijk? Natuurlijk wel op dezelfde satelliet. Of geldt hierook weer dat het dezelfde transponder moet zijn? ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
sretlow Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2005 Sorry. Heb het zelf al gevonden. Zoek functie kon ik niets vinden totdat ik er achter kwam dat ik op "doorlusen" gezocht had in plaats van "doorlussen". Wat mij betreft mag deze gesloten worden. En normaals sorry voor het openen van een reeds behandeld onderwerp. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Gast Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 Het kan, maar werkt niet lekker. De DB lust pas "neutraal" door, als hij geheel uit staat. In werking en in standby lust ie "dezelfde polorisatie" door. Tha dan is je keuze op de 2-e ontvanger beperkt. Ik zou in jou situatie een audio/videozender voor boven adviseren en dan boven tevens een copie afstandbediening neer leggen (kost ongeveer 15 euro). mbt videozender, daar staat net eea over in de nieuwe Satellite, die vandaag in de bus kwam.
sretlow Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2005 Zo'n audio video zender heb ik maar mijn ervaring hiermee is niet erg positief. Daarbij is het toch zo dat bijna alle NL zender horizontaal uitzenden? Dus als dat het enige is dan kom ik hier wel over heen. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen