Gast Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 hoi, heeft iemand ervaring met de dreambox keyboard..?..heb zojuist een search gedaan op webrowsing en keyboard kon niet iets vinden... Ik gebruik de volgende image op mijn DB 7000 -> Hydra phoenix final 1.09 daarin kan ik de volgende plugin downloaden .....Dream links webbrowser... ik neem aan dat ik met die programma kan surfen op het web...alleen tot nu toe kan ik geen webadres typen ...ik kom alleen op de site van dream multimedia die als startpagina is ingesteld.. Alvast bedankt.. groeten, Ekrem
Gast Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 Ik heb een DB-keyboard, maar heftig internetten zit er niet in, dat is gewoon geen doen met normale internet-pagina's. De browser is daarvoor ook te beperkt. Het toetsenbord werkt wel prettig met de browser. Mijn persoonlijke ervaring is om webpagina's op te vragen die geschikt zijn voor b.v. PDA's of via skweezer (even googelen, weet niet of de link geplaatst mag worden), daarmee wordt de opmaak aangepast zodat e.e.a. beter past op je tv-scherm, en dan wordt het browsen een stuk aangenamer. Het toetsenbord op zich is een leuke gadget, maar niet noodzakelijk, ik gebruik hem met name om eens een config-regel aan te passen in de box of om timer-events te programmeren zodat je niet d.m.v. sms-achtige toetsen film- en programmanamen hoeft in te vullen met je AB...
Gast Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 hoe en waar typ je dan bijv. een web www. adres in...?
Gast Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 De muispijl helemaal naar boven doen in beeld, op enter drukken en er verschijnt een menu-balk, in 1 daarvan kun je kiezen voor go to, er opent dan een nieuw schermpje waarin je het www-adres moet tikken...
Gast Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 ok bedankt..zal vanavond gelijk proberen...
koekjedebij Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 gewoon op 'g' drukken en dan krijg je een URL balk geloof ik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen