Ga naar inhoud

Bitcontrol werkt niet meer met de laatste gemini

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

vroeger keek ik wel eens via mijn computer naar mijn dreambox nu heb ik de laatste gemini en nu kwam ik erachter dat mijn bitcontrol niet meer werkt best jammer want het werkte makkelijk.

Weet iemand misschien hoe dit komt?

ik werk niet met een demo versie maar met een geregistreerde versie

MVGR

Extreme

Geplaatst:

Nee klopt. Schijnt aan de laatste CVS (oid) te liggen. Kun je dus niks aan doen alleen terug naar een Gemini 200 of wachten op de update. Ik heb me te pletter gezocht voor een oplossing maar hgelaas. Ook op het Duitse Gemini forum nagevraagd en daar erkennen ze het probleem. Ik heb nu voor nood even Gemini200 erbij gezet.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Geplaatst:

Klopt, er zit een bug in de laatste software versie van dream zelf, dus ook in alle daarvan afgeleide images. Zie website van Bitcontrol (en een draadje van enkele dagen geleden.......)

Geplaatst:

Eerlijk gezegd met de Xbox geen idee, maar ik weet wel dat VLC, dreamTV enTuxvision er geen last van hebben, dus goede kans dat de bug specifiek voor BitControl geldt. Ik zou zeggen proberen maar.

Geplaatst:

Maar kun je met deze "oplossingen" ook 4:2:2 feeds bekijken? Ik bedoel met VLC, dreamTV en Tuxvision. Ik heb dreamTV even werkend gehad (en redelijk stabiel), Tuxvision werkte bij mij niet goe den VLC al helemaal niet. Alleen Bitcontrol is voor mij tot nu toe de enige stabiele oplossing geweest.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen