Gast Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 Mijn Topfield Tuner 4000 PVR heeft op het moment software TF-JPC 4.58.67 Op de officiele Topfieldsite is er inmiddels een nieuwe versie. TF-JPC 4.58.81 Is het altijd noodzakelijk om de laatste software er op te zetten of is het beter van "zolang het allemaal goed werkt niks aan doen" ?? 1)-Heeft iemand ervaring met de nieuwste software voor de Topfield 4000 PVR? 2)-Is het ook mogelijk om de laatste software te downloaden via de ASTRA satelliet? Mvrgr, Marathon Mvrgr, Marathon
Gast Geplaatst: 11 augustus 2005 Geplaatst: 11 augustus 2005 zolang het allemaal goed werkt niks aan doen Dat geldt voor alle apparaten! Heeft iemand ervaring met de nieuwste software voor de Topfield 4000 PVR? Geen probleem mee. Is het ook mogelijk om de laatste software te downloaden via de ASTRA satelliet? Ja, op de topfield site staat uitgelegd hoe en waar. Werkt heel eenvoudig.
Gast Geplaatst: 11 augustus 2005 Geplaatst: 11 augustus 2005 Bedankt voor het advies...........het is altijd prettig wat de ervaringen van iemand anders zijn voordat de boel op Tilt wordt gezet :-) Marathon
FNONAMUS Geplaatst: 11 augustus 2005 Geplaatst: 11 augustus 2005 Let er op dat als je download via de satelliet dat het even duurt (als moeders ONM wil kijken...) ca. 15 min. In eerste instantie krijg je een getal te zien, en lijkt het alsof er niks gebeurd. Even koffie zetten en braaf wachten tot je "end" ziet en klaar is klara. Op de site van TF zie je de veranderingen tov versies, aan jou de keus of ze het waard zijn om te vernieuwen..... Todays dummy is tomorrows expert!
Gast Geplaatst: 23 augustus 2005 Geplaatst: 23 augustus 2005 Hallo . Ik heb verleden week er andere software de 4 58 81 juni 2005 in laten zetten. De ontvanger heeft het nog nooit zo slecht gedaan vooral mijn motor herkend nog maar 2 satellieten de astra en hotbird de rest moet ik er met de hand naar toe laten draaien en dan opslaan maar helaas als ik de ontvanger uit zet draait ie terug naar de hotbird. Nu wil ik de vorige software terug zetten maar heb dit zelf nog nooit gedaan heb al wel de andere software binnen gehaald. Durf nog niet echt. Iemand ervaring hiermee. Groetjes dreka
Gast Geplaatst: 23 augustus 2005 Geplaatst: 23 augustus 2005 Hoi iedereen, Is het mogelijk dat deze firmware nog niet OTA is. Want ik heb gisteren geprobeert ontvanger meld geen nieuwe firmware gevonden terwijl ik toch tf-jpc 4.58.67 versie heb. Zo niet zou het dan nog lang duren??? Alvast bedankt op voorhand voor jullie medewerking. Het is Hier knalgoed !!!!
Sigma Geplaatst: 23 augustus 2005 Geplaatst: 23 augustus 2005 hoi dit is de laatste off versie heb je wel even een reset gegeven voor de update en na de update let op eerst even je zenderlijst op je PC opslaan voor je een reset geeft anders ben je deze kwijt 1. IRD status Jun 27 2005 version (1) System ID : 206 (2) Loader Version : A3.06 (3) Device Version : v4.4.14 (4) Software Version : TF-JPC 4.58.81 (5) Last Update : Jun 27 2005 Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen