Gast Geplaatst: 11 augustus 2005 Geplaatst: 11 augustus 2005 Hallo ben er een tijdje uitgeweest en ben niet erg meer op de hoogte qua mogelijkheden bezit 2 hummie,s 1 irdeto freecam en 1 aston module ,en 1 org canal kaartje en nog wat van de kaarten uit de oude doos ,en een schoteltje die gericht staat op de astra nu heb ik al veel gelezen maar tis me nog niet echt duidelijk wat er nog kan en vooral hoe ,hoop dat er enige mensen zijn die me op weg willen helpen
guykers Geplaatst: 11 augustus 2005 Geplaatst: 11 augustus 2005 Kijk eens boven aan in het humax forum daar staat precies jouw vraag al geformuleerd [color:"red"] HOE [/color]het moet direkte link De nieuwste FW van PH en consorten, laten alle geldige abbo's werken. Al dan niet mbv een extra cam (aston voor de seca 2 kaart) De laatste FW zijn alle ook vertaald naar het Nederlands oa door josje01 direkte link voor het gebruik van emu en sharing moet je tussen de regels door lezen. (tip voor zoekfunctie: HSIC in humax forum) suc6 nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 12 augustus 2005 Geplaatst: 12 augustus 2005 Hallo bedankt voor je reactie ik had de aangeven links doorgelezen,maar waar het mij om gaat heb ik hier ook wat aan met mijn hardware,ik bedoel met een schotel die op de astra gericht is heb ik er dan wat aan als ik er andere software in laad?
guykers Geplaatst: 12 augustus 2005 Geplaatst: 12 augustus 2005 Astra, -orf zijn te bekijken met een funkaartje -premiere zijn te bekijken dmv sharen (op 1 reciever in huis moet je dan wel een PW kaartje hebben) (wil je buitenshuis sharen [minder legaal], succes met je zoektocht naar een server) voor de viacess zenders is er ook nog een mogelijkheid mbv de emu (oa nickolodeon) Hotbird -polsat met emu -tps met emu etc zie andere postings oa bij beginners vragen. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen