Gast Geplaatst: 12 augustus 2005 Geplaatst: 12 augustus 2005 Hallo mensen, Bij deze wil ik jullie vragen om jullie favoriete image hier te vermelden. Vermeld ook wat de voordelen en eventueel de nadeleln zijn van betreffend image. Dit helpt denk ik veel mensen bij het maken van de keuze van een image. M.v.g, Mickey M.
oudeis Geplaatst: 12 augustus 2005 Geplaatst: 12 augustus 2005 Mijn eigen image! Voordelen: -op maat gemaakt, alleen datgene wat ik nodig heb zit erin -up-to-date als ik het wil -stoppen en starten van cams/emus iets intelligenter dan meeste andere images Nadelen: -ik moet nog hard werken aan een aantal extraatjes/uitbreidingen - Ruud
Gast Geplaatst: 12 augustus 2005 Geplaatst: 12 augustus 2005 Zelf ben ik zeer te vreden over Davinci Qautro Reloaded2, het werk super stabiel. Voordeel is dat gbox vanuit het menu gedownload kan worden (alhoewel ik het zelf altijd leuk vindt om dit soort zaken handmatig te installeren). Nadeel: De settings zijn niet altijd up2date die aangeboden worden.
Binnetie Geplaatst: 12 augustus 2005 Geplaatst: 12 augustus 2005 Ik gebruik op mijn DB 7000 en DB 5620 beide Hydra 1.09 final, alles kan je via control panel downloaden en heb nergens problemen mee. @mickeymouse wat is nou het voordeel van gbox ten opzichte van newcamd? -=Met Een Hamer Past Alles=-
Gast Geplaatst: 12 augustus 2005 Geplaatst: 12 augustus 2005 Citaat: @mickeymouse wat is nou het voordeel van gbox ten opzichte van newcamd? Het ligt er natuurlijk aan waar je hem voor gebruikt, alleen mag er op dit forum niet over gesproken worden, dus dat respecteer ik dan ook.... Sorrie voor dit onduidelijke antwoord alleen zoals ik al zei, dit board heeft regels waar men zich aan moet houden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen