SeedS Geplaatst: 13 augustus 2005 Geplaatst: 13 augustus 2005 Wie heeft er ervaring met installeren (en werkend krijgen) van Windows Services for Unix. Hiermee wil ik een NFS server draaien (om dreamvcr te kunnen gebruiken! en voor de sport natuurlijk). Ik heb voornamelijk problemen met rechten vermoed ik. De installatie gaat prima, de exports file is goed (dreambox mount ook gewoon) maar erop komen om op te nemen hó maar. Tijdens installatie wil de WIN2003 server per sé een authenficatie methode weten, kan ik hier niet omheen of hoe ga ik hier mee om. Bedankt alvast. DB7000S, SDT Davinci5, 80cm, monobloc en heel veel computers DB7000/DM800, Triax80cm, Triax multiblock, NFS/Windows Home Server, open-PLI, MSI Media Center/Windows Media Centre met heel veel patches Always curious ...............
Feigling Geplaatst: 13 augustus 2005 Geplaatst: 13 augustus 2005 Kijk hier maar eens is het mij ook mee gelukt. 2x Dreambox 500 - Philips 5816/23 - Triax 88 - Quatro monoblock
Rick Hunter Geplaatst: 13 augustus 2005 Geplaatst: 13 augustus 2005 Waarom zo moeilijk op een Windows 2003 server.. Gebruik dan CIFS dit is standaard aanwezig en werkt als een trein. Gegevens om dit werkend te krijgen voor een domein controler heb ik even niet bij de hand... kan het wel opzoeken indien noodzakelijk. Groeten, Rick Hunter
ottifant Geplaatst: 23 september 2005 Geplaatst: 23 september 2005 Citaat: Waarom zo moeilijk op een Windows 2003 server.. Gebruik dan CIFS dit is standaard aanwezig en werkt als een trein. Gegevens om dit werkend te krijgen voor een domein controler heb ik even niet bij de hand... kan het wel opzoeken indien noodzakelijk. Nou, heel graag eigenlijk. Ik zoek eigenlijk een stappenplan of handleiding om dit te installeren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen