Gast Geplaatst: 14 augustus 2005 Geplaatst: 14 augustus 2005 Ik wil mijn SAT-tuner ( PVR 5020 ) aansluiten op de laptop. Ik heb daar de usb drivers voor, maar tijdens het aansluiten ziet mijn pc of laptop de ontvanger niet, terwijl de usb poorten het prima doen. Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn ? Thanks
Gast Geplaatst: 14 augustus 2005 Geplaatst: 14 augustus 2005 Hallo noisewood Bij mij werkt het als ik: de 5020 uitzet (hardwareswitch aan de achterkant) de kabel aansluit de 5020 (met de schakelaar) weer aanzet De PC ziet de 5020 dan na 1 minuut
Gorefest Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 Welke software versie heb je in je ontvanger... Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 18 augustus 2005 Geplaatst: 18 augustus 2005 Als je de PVR aangesloten hebt aan USB en je ziet hem niet verschijnen in de verkenner als disk, dan kun je het volgende nog proberen. Op desktop of in Start-menu zoek 'My Computer' op. Rechter muisknop en kies Manage in het menu (ik weet even niet de nederlandse benamingen, zal wel Beheer zijn ofzo). Er verschijnt dan een programma Computer Management. Zoek de node Device Manager op in de linker lijst. In de lijst rechts kies 'Disk Drives'. Als het goed is moet de echostar als Mass Storage Device er bij staan. Dubbelklik de drive. Kies tabblad Volumes. Druk op de knop Populate. Als het goed is krijg je nu een letter toegewezen. Ok, OK, ok tot alles weer afgesloten is. Nu heb je wel een nieuwe drive in je verkenner... Succes P.S. als je de kabel er uit wilt halen. Eerst op icoontje met groen pijl rechts onder in je taakbalk klikken en Safely remove van je Mass Store kiezen..
Gorefest Geplaatst: 18 augustus 2005 Geplaatst: 18 augustus 2005 Zoveel haast heeft noisewood er volgensmij niet mee of het werkt al want hij heeft nog niet op mijn vraag gereageerd, waarschijnlijk moet hij zijn software updaten omdat er een verbetering is geweest betreffende USB. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 22 augustus 2005 Geplaatst: 22 augustus 2005 Citaat: Ik wil mijn SAT-tuner ( PVR 5020 ) aansluiten op de laptop. Ik heb daar de usb drivers voor, maar tijdens het aansluiten ziet mijn pc of laptop de ontvanger niet, terwijl de usb poorten het prima doen. Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn ? Thanks Eerst de software updaten. Zo kreeg ik ook eindelijk verbinding, met de oude software lukte het nooit, nu gaat het zonder problemen. Omzetten naar DVD-formaat doe ik met DVR-Studio Pro.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen