Ga naar inhoud

[DBOX-II] Repeat afstandsbediening te hoog en kan dus niet meer in dbox menu

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Via het dbox menu, instellingen heb ik de snelheid en repeat van de afstandsbediening zodanig aangepast dat iedere knop die je indrukt per definitie dubbel verschijnt: 1 wordt dus 11, 4 wordt 44.

Vervelender is dat je het menu van de instellingen door tweemaal te drukken dus weer uitzet waardoor ik de instellingen niet meer kan corrigeren.

Nu heb ik een .exe gevonden om de afstandsbediening via mijn pc te bedienen, maar daar heb ik het IPnummer voor nodig. En ja: die staat onder instellingen.

De Dbox werkt met Enigma en doet het verder heerlijk. Maar je wordt zuur van het snel verspringen van zenders.

Geplaatst:

enige snelle tip is die ik heb is je backup er in flashen, en als je die niet hebt dan een backup van iemand anders.

Geplaatst:

Het IP 02 is het bij mij blijkbaar niet. Ik bedenk nu dat diegene van wie ik het overgenomen heb wellicht het nummer wel kent, maar ja, die is natuurlijk op vakantie.

Ondertussen frobel ik verder maar heb (nog) geen backup. We hebben het ding net thuis staan en ik zit nog enorm in de experimenteer fase. En ja, ik heb weer geleerd eerst een copietje te draaien voordat je gaat frobelen.

Ondertussen kan ik niet in het menu, maar met mijn blauwe knop kan ik wel bij de plugins komen, en dus ook in de file manager. Weet iemand of je daar in een of ander bestand of op een locatie het IPnummer kunt achterhalen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen