Jojo31 Geplaatst: 16 augustus 2005 Geplaatst: 16 augustus 2005 Vraagje: Met inloggen van pc via router naar Dreambox 7020 (met de IP's correct ingevoerd) krijg ik de melding: Telnet connected FTP connected FTP disconnected Weet iemand wat ik fout doe en FTP disconnected raakt ?! thnx Rebox RE-9000 1.54 / 1.9.9 - Triax 88cm - WNC duo LNB Astra 1/3
Gast Geplaatst: 16 augustus 2005 Geplaatst: 16 augustus 2005 Welke versie ? gebruik de nieuwe versie 2.5 !
Laverda Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 voor ftp MOET er een wachtwoord ingevuld worden, type gewoon een spatie en je ftp doet het alternatief: verander via een telnetsessie je wachtwoord op de 7020 met passwd succes, kees Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
Gast Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 Citaat: voor ftp MOET er een wachtwoord ingevuld worden, type gewoon een spatie en je ftp doet het alternatief: verander via een telnetsessie je wachtwoord op de 7020 met passwd succes, kees Voor telnet dien je ook een wachtwoord in te vullen, als hij dus een verkeerd wachtwoord zou gebruiken dan zou telnet ook niet werken. Mij lijkt het dus onnodig om het wachtwoord via telnet te gaan wijzigen. Gewoon dreambox invullen bij je ftp wachtwoord en dan moet het werken. Gr. Mickey M.
Gast Geplaatst: 19 augustus 2005 Geplaatst: 19 augustus 2005 Ik heb hier sinds vandaag hetzelfde voor; Geraak niet meer in de box met mijn pasw en login. Niet met DCC, niet met Putty, steeds onjuiste login. Zou iemand het van buitenuit veranderd kunnen hebben?...... John,
checky Geplaatst: 19 augustus 2005 Geplaatst: 19 augustus 2005 als ie aan het internet hangt is dat vrij eenvoudig... Helemaal als iemand weet wat een dreambox is en als de box zelf als hostname nog dreambox gebruikt....ff googlen en je weet het root wachtwoord en kunt die wijzigen.... Je kunt volgens mij een flash erase doen (weet niet zeker) wellicht dat je er dan weer bij kunt, anders moet je wellicht je image opnieuw uploaden naar je box met dreamup. suc6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen