Gast Geplaatst: 22 november 2005 Geplaatst: 22 november 2005 Heeft er ook iemand ervaring met ronde IDE kabels?
Gast Geplaatst: 22 november 2005 Geplaatst: 22 november 2005 Citaat: Omdat de controllers op mijn moederboard volledig gebruikt zijn, overweeg ik een apart controllerkaartje aan te schaffen en deze te reserveren voor de topfieldschijf. Zo vermijd je ook de master/slave problematiek (en geklooi met een pincetje). Nooit gedacht aan een USB-behuizing met een IDE-ansluiting? Hoeft de pc niet eens meer open en ook niet eens te worden uigeschakeld. Snelheid is iets lager maar wel acceptabel. Zelf heb ik de HD van mijn TF 4000 ook uit de behuizing gehouden zodat ik binnen een minuut de boel op de pc heb aangesloten. De IDE-kabel is iets van 40 cm lang en geen last van storingen e.d.
grunnsat Geplaatst: 22 november 2005 Geplaatst: 22 november 2005 Citaat: Heeft er ook iemand ervaring met ronde IDE kabels? Met de dunna platte ide kabel kan de behuizing weer redelijk normaal dicht. Met een relatief dikke ronde kabel wil dat niet.
Gast Geplaatst: 22 november 2005 Geplaatst: 22 november 2005 Citaat: Citaat: Heeft er ook iemand ervaring met ronde IDE kabels? Met de dunna platte ide kabel kan de behuizing weer redelijk normaal dicht. Met een relatief dikke ronde kabel wil dat niet. daar zit wat in. Gaten boren in de behuizing lijkt me ook niet echt verstandig.
Gast Geplaatst: 22 november 2005 Geplaatst: 22 november 2005 Citaat: Gaten boren in de behuizing lijkt me ook niet echt verstandig. Er zat niets anders op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen