Gast Geplaatst: 19 augustus 2005 Geplaatst: 19 augustus 2005 wie kan mij helpen met de radegast emu deze valt steeds uit heb hem al diverse malen opnieuw geinstalleerd maar steeds zwart beeld ik gebruik deze voor mijn sh***g in samenwerking met mg camd wie kan mij helpen groetjes edemon
Ome Merde Geplaatst: 19 augustus 2005 Geplaatst: 19 augustus 2005 je hebt een radegast lan-server en je connect met mgcamd of andersom ? heb je al eens een andere radegast-versie getest ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 19 augustus 2005 Geplaatst: 19 augustus 2005 ja ik hebt een radegast lan-server en deze connect met mgcamd maar ik krijg helemaal geen beeld meer met radegast beeld slaat vast na enkele seconden
Ome Merde Geplaatst: 20 augustus 2005 Geplaatst: 20 augustus 2005 waarom gebruik je geen radegast als emu ? of camx ? niet dat mgcamd een slechte emu is, maar wat mgcamd kan, kan camx ook (o.a ook nog connecten met een newcamd-server). merDe deze ruimte is te huur
pippen2 Geplaatst: 20 augustus 2005 Geplaatst: 20 augustus 2005 Kan je met Camx ook een zender opnemen en een andere tegelijkertijd kijken?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen