Gast Geplaatst: 19 augustus 2005 Geplaatst: 19 augustus 2005 Hallo, Ik heb net sattracker 2.0 en de lijst van gradus erin gezet. Alles werkt perfekt alleen ik zag dat polsat sport er niet in stond. Nu heb ik hem manuel willen toevoegen met de juiste freq enz. maar hij vind hem niet. Hoe krijg ik nu die zender erin ? mvg Mike
Gast Geplaatst: 20 augustus 2005 Geplaatst: 20 augustus 2005 met de goeie frequentie, kijk eens op www.lyngsat.com . Als die het dan nog niet doet, edit je de lijst van Gradus met EdStrong en kopieer je polsat sport van een andere settinglijst.
Gast Geplaatst: 20 augustus 2005 Geplaatst: 20 augustus 2005 het is gelukt ik heb hem uit een andere lijst gehaalt en geplakt in de nieuwe lijst
Gast Geplaatst: 21 augustus 2005 Geplaatst: 21 augustus 2005 als je die zender toch hebt mag je hem ook wel naar mij sturen dan zet ik hem bij de lijst erin dan is dat voor de volgende keer al klaar. MVG Gradus R
Gast Geplaatst: 21 augustus 2005 Geplaatst: 21 augustus 2005 ik weet niet hoe ik je die zender kan sturen. zeg het maar hoe je dat wilt, gr Mike
Gast Geplaatst: 22 augustus 2005 Geplaatst: 22 augustus 2005 gewoon als bijlage! stuur maar de hele lijst dat is ook goed dan haal ik hem er wel uit zet effe in een bericht waar hij staat SVP
Gast Geplaatst: 22 augustus 2005 Geplaatst: 22 augustus 2005 bijlage lijst met polsat sport, op kanaal 250 staat hij gr Mike
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen