Gast Geplaatst: 20 augustus 2005 Geplaatst: 20 augustus 2005 Hoi, ik zie in mijn zenderlijst een heleboel zenders met een uitroepteken ervoor. Nu heb ik gezocht op uitroepteken en meerdere zoekopties maar geen resultaat. Kan iemand mij vertellen wat die uitroeptekens betekenen? Bedankt vast
Gast Geplaatst: 20 augustus 2005 Geplaatst: 20 augustus 2005 Had het laatst ook, met de laatste Gemini Image (pas een scan gedaan ?). Ik denk dat dit nieuwe kanalen zijn (zeker weet ik het niet). Is volgens mij Gemeni Eigen.
oudeis Geplaatst: 20 augustus 2005 Geplaatst: 20 augustus 2005 Nieuw gevonden zenders worden met een uitroepteken aangeduid. Om snel te kijken welke nieuwe kanalen er op een bepaalde sat zijn gevonden, kun je in de kanalenkiezer kijken bij satellites->new services. Dit is een feature van Enigma, dus alle images hebben dit. - Ruud
joker1 Geplaatst: 20 augustus 2005 Geplaatst: 20 augustus 2005 Het zijn inderdaad nieuw gevonden zenders. Om het teken weer te verwijderen ga je naar All services ga dan op de zender staan en kies menu. Daarna zie je de optie:Remove new found flag. Gr:Toon Gr:Toon
Gast Geplaatst: 21 augustus 2005 Geplaatst: 21 augustus 2005 Hartelijk bedankt voor de antwoorden ik ben weer heel wat wijzer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen