mietde Geplaatst: 20 augustus 2005 Geplaatst: 20 augustus 2005 M'n pa heeft een van deze ontvangers min of meer gekregen. Kon het type niet vinden maar het moet een Hornet SkyCrypt PVR of STR zijn. Ding ff opengemaakt en een hdd of connectors zitten d'r iig niet in. Op de doos staat wel dat een hdd optioneel is, zou zo'n hdd update kit moeten kunnen? Ik ben verders helemaal niet thuis in het patchen van ontvangers en ofschoon ik bij het zoeken wel een hoop links en zo heb gevonden heb ik geen idee welke firmware ik het beste kan gebruiken voor een CD kaartje zodat ook de updates gewoon doorkomen. Op Hornet stb com staat dat de SkyCrypt PVR nog niet beschikbaar is en dus zou het een STR moeten zijn? Citaat: Bij de Hornet ,skycrypt versie van de Xtreme met de usb aansluiting achteraan ,moet er nieuwe soft in het toestel en moet ook de soft voor de card reader worden geupdate Bovenstaande lijkt op de reciever van toepassing te zijn. In andere draadjes en links kom ik uit op een niet te downloaden extreme_hornet_fix.zip die de cam opwaardeerd zodat hij seca2 en 6in1 files aan kan. Citaat: ik heb wat gevonden op een site dat alle full x tv kanaalen opent. ik heb het getest en ja hoor ik heb nu niet alleen full x tv 2 en 3 maar nu ook full x tv 1 . en de cds smartcard werk er ook goed in. nu_full-xtv_1_en_full-xtv_2_fix_en_full-xtv_3.zip Die laatste ziet er erg straight forward uit zolang de skyscrypt bins maar in de juiste volgorde word geladen... De zip bestaat uit de volgende files: belangrijk lees dit goed door !!! info hoe je het in moet laaden en over full-xtv en cds !!!.TXT 2 skycrypt.bin 1 skycrypt.bin KUPatsky.exe Had 'm wel als bijlage willen posten maar aangezien xtv ermee open zou kunnen gaan lijkt me dat niet zo verstandig. Zit ik met die laatste op het juiste spoor of zit ik er naast? You cannot ignore that member
Gast Geplaatst: 23 augustus 2005 Geplaatst: 23 augustus 2005 Hi Mietde Hetzelfde beestje heb ik ook, ik heb ik alleen de emusoft van at-sunny op dit om Polsat open te krijgen voor mijn Poolse vrouw verder niets,de interne cardreader is nog NIET gepatcht welke soft heb je daarvoor gebruikt? en hoe doe ik dat! wil je me event. de benogdigde files sturen. ik heb geen progger alleen nog een oude goldcard progger daar zal het wel niet mee gaan wel uiteraard een nulmodemkabel rs232. Misschien wil je me helpen? en me de files of links sturen bij voorbaat dank Daniel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen