Ga naar inhoud

DAW SFT2000E: Na zoeken alle zenders door elkaar

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie herkent dit:

Op mijn Digitall All World staan de zenders netjes in een door mij gewenste volgorde.

Maar ja, er komen steeds nieuwe zenders bij, dus af en toe laat ik mijn DAW (automatisch) zoeken naar nieuwe zenders. Resultaat: Complete nieuwe lijst, waarin ALLE zenders door elkaar staan.

War wil ik: Dat de nieuwe zenders ACHTERAAN worden toegevoegd.

Nou kan ik natuurlijk wel gaan goochelen met SetEdit enzo, maar is er geen makkelijkere weg of instelling? Of moet ik met dit "probleem" leren leven?

Alvast bedankt voor de reacties!

Topfield 4000PVR 80 Gb met Aston Crypt 1.07 CAM

Topfield 5000PVR 300 Gb met Aston Crypt 1.07 CAM

Visiosat BIG BISAT schotel

3 x Alps Quad / 1 x Smart Quad

Astra 1/2/3 + Hotbird

Geplaatst:

Voor zover ik weet gaat dat niet met DAW spul, ben ook overgestapt naar een DB vanwege de matige interface van de DAW.

Maar misschien heb ik daarin ongelijk en gaat het wel, ik ben relatief snel overgestapt.

-EDIT-

Misschien kan je van iemand een lijst kopieeren.

-/EDIT-

Assumption is the mother of all fuckups

Geplaatst:

Je kunt kanalen verplaatsen door in Menu/Kanalenlijst op het gele knopje drukken van Bewerken, daar bij de "M" van Move kun je zoveel kanalen aanvinken als je wilt verplaatsen, daarna naar het gewenste kanaalnummer gaan waar je ze wilt hebben, op de blauwe knop drukken en voila de kanalen zijn verplaatst.

MaxDigital 225 HD-PVR op een 78 cm Triax schotel, MaxPlus HTS 2100S, M-Vision HD400 op een Zhender 110 cm schotel met Edision lnb (QSL-5) draaiende op een Moteck SG-2100A

Geplaatst:

Als je een goede lijst hebt, is het eenvoudiger om bv via internet te volgen wat nieuw is of veranderd, en dan alleen de betrffende TP te scannen, en dan deze zenders toe te voegen.

Of inderdaad je DAW laten scannen, lijst uploaden naar pc en met setedit te bewerken. Dit is redelijk te doen.

Daarnaast bestaat er ook nog een betaalde editor, ben de naam ff kwijt, waarmee je meer mogelijkheden hebt.

Ook kom je op internet regelmatig goede recente lijsten tegen, die je zo in je DAW kunt laden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen