Gerardinho Geplaatst: 23 augustus 2005 Geplaatst: 23 augustus 2005 Ik heb een topfield pvr 5500 en heb daarbij een Astoncrypt Module gekocht. Nu wil ik deze upgraden via het Otto kanaal maar er gebeurt helemaal niets. Ik las in berichten van vorig jaar op dit forum dat meerdere mensen dit probleem hebben gehad. Weet iemand hoe ik de module toch kan upgraden? Ik heb nu versie 1.0100B terwijl ik volgens mij een versie 2.10 zou moeten hebben. Ik heb overigens alleen een lnb op astra gericht. Gerardinho
FNONAMUS Geplaatst: 23 augustus 2005 Geplaatst: 23 augustus 2005 Het leek er bij ook op dat er niets gebeurde, maar na een kratje en toen de reset van de TF bleek het ineens versie 2,09 te zijn. Je noemt 1.01, maar dat lijkt me een oude of een ander model (??) INFO van Aston: Software update Upgrade available from June the 21th 2005 * Cam Aston Dual : V 2.09 Todays dummy is tomorrows expert!
Gerardinho Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2005 Nee het is geen oud model. Ik heb foto's gezien van het oude model en het nieuwe model en ik heb het nieuwe model. Maar begrijp ik het goed dat jij de fabrieksinstellingen van de reciever hebt ingesteld en dat daarna wel de juiste versie te zien was?
Sigma Geplaatst: 25 augustus 2005 Geplaatst: 25 augustus 2005 lees hier eens dan kom je er wel uit denk ik Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen