Smurf Geplaatst: 23 augustus 2005 Geplaatst: 23 augustus 2005 ik probeer een irdeto module 900440 te voorzien van freecam 2.x mbv scsi, nokia 9600 en vgrabber maar na de eerste poging blijft de loader nu hangen bij block: 0001 (vgrabber, win98) al een paar keer opnieuw opgestart, ook andere firmware geprobeerd (noonemanit 1.3 zit er nu in) zit heel weinig leven in nu... wie heeft er een tip? Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 Eerst even checken of je scsi goed werkt, door bv kanaal lijst te uploaden. Ontvanger op FTA kanaal zetten bv BVN en geen kaartje in de PCMCIA module. Dan je sw versie file met extensie .sbr inladen en wachten tot ontvanger helemaal reset. Dit duurt meestal een aantal minuten. Zorg dat je geen onderbreking hebt tijdens de upload. Is de sw corrupt kan je geen sw meer inladen. Je kunt de status van je cam module checken via setup cam en dan geloof ik menu 4. Succes, Rico
Smurf Geplaatst: 8 september 2005 Auteur Geplaatst: 8 september 2005 cam geeft nu een error... dus lijkt me einde verhaal. scsi werkt goed want ik heb de software van de ontvanger ook vervangen sniff Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen