Ga naar inhoud

wissen van huidig opgenomen programma?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is volgens mij al een aantal malen aan bod geweest maar ik kom er nogmaals op terug omdat het naar mijn mening een van de iritantste on ongemakkelijkste functie is bij het gebruik van de Dreambox!!

Dat is namelijk het volgende: het wissen van een opgenomen programma...

Het zou gewoon mogelijk moeten zijn om het huidige programma waar je op dat moment naar kijkt of wat net is afgelopen direct te wissen zonder eerst naar het overzicht te gaan. Het is vrij onhandig om dat via het overzicht te doen als er een hele rij via de timer opgenomen programma's staat met "geen omschrijving beschikbaar". Het is dan altijd maar weer gokken dat je het goede programma wist...

Dit zou dus veel makkelijker kunnen als je het programma kan wissen waar je naar kijkt. Dan weet je meteen dat dat programma gewist kan worden.

Is dat niet mogelijk dat er een optie "delete" komt in het video menu? Wel met bevestiging of je het zeker weet uiteraard voor het geval je per ongeluk die knop aanraakt..

Ik hoop echt dat deze functie snel in een nieuwe image zit want het is bij mij al een paar keer mis gegaan dat ik het programma net boven of net onder het te wissen programma verwijder. In sommige gevallen kon dit wel gewoon weg maar ja je kan niet meer terugzien wat het was...

Groetjes

Twan

Geplaatst:

waarom heb je dan geen omschrijving beschikbaar ???

bij mij is altijd een omschrijving aanwezig dus probeer dat eens op te lossen!!

succes

ps. ik gebruik 7020 met hydra 1.09 en newcamd 6.01

Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2

en altijd online.

Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.

Geplaatst:

Dat is niet op te lossen. Als je opneemt op een kanaal waar op dat moment geen EPG programmainformatie wordt uitgezonden, krijgt de opname de naam: "zendernaam - geen omschrijving". Dat is soms inderdaad vervelend in een overzicht waar al heel veel opnamens van diezelfde zender staan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen