Gast Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 thor2/3 , eurobird/astra2 , ga ik scannen alle kanalen zit er al in en kan ik gewoon naar kanalen kijken, maar als ik restart of op standby zet na weer aanzetten deze 3 satelliten zijn uit het lijst de rest werkt goed ,(DM7000s) heeft ook iemand dit mee gemaakt.mvg
jaapvdpol Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 hetzelfde gehad met de gemini2.1 en de davinci5. ik had het met de 19.2 en de 28.2, steeds service not found. een scan was genoeg om beeld te krijgen. ik heb nu met de davinci het probleem dat 's avonds de box in stanby zet en de volgende dat krij ik hem niet aan met de ab, wel met knop voorom de db?! ben dus nu bezig om de hydra 109 final erop te zetten. werkte tog wat beter... DM7000S/DM500S - Multytenne Twin
Gast Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 ja, ik heb ook hydra er op staan en deze problem heb ik met hydra dus, maar meer problemen gehad met channallijsten pet en joske draaibaar en daarom besluiten dat gewon zelf transponders scannen en eigen favorieten maken maar if vind in totaal hydra goede image better dan veel andere maar toch die problem. als je ook het zelfde problem met hydra krijgt laat mij ook weten dan weet ik het dat aan image ligt en ben ik niet de eingste maar even dit niet vergeten dat ik het zelfde problem ook met originale rel 1.09 hebt want ik heb rel 1.09 op flash memory en hydra op usb staan.groetjes dbox
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen