Gast Geplaatst: 25 augustus 2005 Geplaatst: 25 augustus 2005 Gebruik deze ontvanger zonder wijzigingen,dus in fabrieksstaat.Afgezien van de beperkingen van dit systeem is het ding goed te gebruiken.Wat me alleen opvalt is het volgende:Kanalen inlezen volgens de Canaldigitaalvolgorde, eerder werkte dit volgens mij alsvolgt:kanalen werden gezocht (andere en canaldigitaal) tegelijk en dan opgeslagen.Sinds enige tijd gaat dit anders,n.l. hij zoekt eerst(andere, ongeveer 800 stuks) en verdeeld ze dan naar:Canaldigitaal en andere.Het lijkt weinig of niets uit te maken,maar diverse keren opnieuw laten zoeken levert steeds een wisselende kanalenlijst op.Dat is natuurlijk niet de bedoeling,de lijst is n.l.nooit compleet zoals canal digitaal op z,n internetpagina aangeeft.De schotel met lnb is 100%.op m,n andere ontvangers, Humax en Nokia geen enkel probleem , signaalsterkte is ruim voldoende. Mijn eerste gedachte was: het geheugen is niet 100%.Volgende stap was,inlezen volgens willekeurige methode, dan alles wissen tot de ontvanger compleet leeg is.Dan weer inlezen volgens Canaldigitaal,helpt echter niet. Een soft(firm)ware update heb ik niet vast kunnen stellen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen