Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

zojuist is bij de L I D L, de bekende goedkope supermarkt,de aanbieding site geupdated. Er staat nu een Ontvanger met 2x emmbedded (seca) en 2x CI voor 129 euro. Lijkt me redelijk interessant. (alles bij mekaar zou ik op 239 komen voor de complete set voor anaal digitaal).

Receiver: (zie attachment)

Receiver

* Geschikt voor de ontvangst van vrije digitale kanalen

* Ondersteunt betaal TV diensten en gecodeerde uitzendingen(LET OP: voor betaal TV diensten en gecodeerde uitzendingen moet apart een kaart en/of abonnement aangeschaft worden)

* 2 CI-sleuven

* Met ingebouwde CI-module voor de SECA-decodering (alleen in verbinding met geschikte kaart)

* SWAP-functie

* Sleep Timer

* Digitale DVB-radio-ontvangst

* Optische signaalmeter voor het richten van de antenne

* Kinderbeveiliging

* 4000 Programmaplaatsen

* Incl. infrarood afstandbediening en scart-kabel

* Afm.: 34 x 27 x 7 cm.

Aansluitingen:

* Met 2 ingangen voor CI-modules

* 2 x Euroscart

* 2 x Audio-uitgang cinch stereo

* F-Aansluiting in-en uitgang (Loop through)

* AC 3 coaxiaal aansluiting

Maar nu eigelijk de vraag; Weet iemand welke receiver dit is. Ik kan hem niet vinden bij silvercrest of comag.

post-19450-1318258334,7679_thumb.jpg

Geplaatst:

Mooi laten staan, ze staan daar goed.

Geen support van de invoerder, van de supermarkt moet je al helemaal niets verwachten.

Het is een comag 2 ci met aston module.

Haal ook nog even de naam van de supermarkt weg dit is hier niet toegelaten.

Groetjes

Danny

Geplaatst:

mmm, wat is er mis met deze decoder dan. Ik vind dit wel een beetje "ik blijf stug bij de grote merken" uitspraak. 129 euri is toch niet veel geld! Al zal de embedded seca CAM waarschijnlijk geen mediaguard goedgekeurde zijn (canal+)

Geplaatst:

Houthakker,

Ga zelf eens op onderzoek uit, doe eens een zoekopdracht hier naar "comag", kijk eens op de site van de importeur, google eens wat. Een hoop over te vinden!

Als je een goedkope receiver zoekt kun je overigens ook in het forum te koop aangeboden kijken.

Geplaatst:
Citaat:
mmm, wat is er mis met deze decoder dan. Ik vind dit wel een beetje "ik blijf stug bij de grote merken" uitspraak. 129 euri is toch niet veel geld! Al zal de embedded seca CAM waarschijnlijk geen mediaguard goedgekeurde zijn (canal+)

mmmm Ik ken Danny goed genoeg om te zeggen dat dit geen "ik blijf stug bij de grote merken" uitspraak is. Danny heeft veel ervaring met veel verschillende grote en kleine merken. Hij test deze ook en weet waarover hij spreekt. Ik zou dus zijn uitspraak nemen zoals hij is en deze receiver lekker laten staan.

Groetjes

Sunny Sat

Geplaatst:

@ houthakker

Even ter info : ik heb geen Topfield en ik heb geen Philips zelfs geen Echostar of Aston, Humax, of Samsung.

Voor de rest ben ik wel de man van "Topmerken" zoals Powersky, Kaon, Max + en de comag 2 ci niet te vergeten.

Ik weet dus wel degelijk waarom je deze ontvanger het beste in de supermarktrekken laat staan.

Ik heb om de problemen op te lossen contact gehad met de invoerder.

DE support van deze mensen bestaat er in om te zeggen dat er geen support is.

Maar laat je voornamelijk niet tegenhouden door mij om deze ontvanger te kopen.

Groetjes

Danny

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen