Ga naar inhoud

[Strong] beeld op strong met sattracker en switch (sattracker 20)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb 2 ontvangers, twee twin lnb's en 1 schotel. Wie kan mij vertellen welke instellingen ik met sattracker 20 moet wijzigen om beeld te krijgen??? Met de 1e ontvanger, topfield, geen probleem. Hoe nu met strong 8100 en sattracker?? Ik kan niet kiezen tussen verschillende disq's. ALvast bedankt. Graag voor een leek eenvoudige uitleg...

Geplaatst:

Volgens mij gaat dat niet met een strong ik weet het niet zeker maar ben bang dat dat dus niet gaat mischien hebben andere mensen nog ideeen.

Geplaatst:

das dan lekker. Heb wel beeld op hotbird inmiddels, maar geen signaal op astra terwijl ik dus twee twin lnb's en 2 switches heb. Maar met sattracker geen signaal op astra, wel op hotbird. Weet iemand voor mij de juiste settings voor de astra?? Die gaat voor de hotbird.

Geplaatst:

Kijk maar eens in het topic Monoblock instellingen gevraagd, daar heeft Lola instellingen in vermeld. Mijn ervaring is inmiddels dat de afstelling van de schotel zeer nauwkeurig moet zijn. Succes

Strong 8000; vaste schotel 62 cm monoblock; Sattracker 4.0( 3 flash),lijst Joske8000 Astra/Hotbird), 8000EMU_26-06-2010

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen