Gast Geplaatst: 26 augustus 2005 Geplaatst: 26 augustus 2005 mij box draaid met rel 1.09 official op flash memory en hydra phoniex 1.09 op usb stick.met hydra image via groen knop krijg ik download sectie en daarna addons/plugins krijg ik (links webbrowser not for flash) staat daarvoor (not for flash) wat betekent dat? hoe krijg ik webbrowser aan het praat en kan ik interneten via hydra op dreambox7000s moet ik via telnet wat bij voegen,als iemand kan mij uitleggen hoe dat moet ben ik dankbaar.mvg
Ome Merde Geplaatst: 26 augustus 2005 Geplaatst: 26 augustus 2005 not for flash betekent dat de plugin niet in het flash-geheugen van je dreambox kan draaien, wellicht is de plugin te groot. je moet hem dus installeren op usb-stick, cf-card of op de HDD indien aanwezig. als je /var al op één van deze media staat zou het in principe wel moeten werken denk ik ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 26 augustus 2005 Geplaatst: 26 augustus 2005 var staat momentaal gewoon op het flash memory want dat is maar 14% daarom heb ik hem gewoon daar gelaten,dus als ik goed begrijp om webbrowser te kunnen gebruiken moet ik var eerst verplaatsen naar usb of hdd en dan webrowser downloaden (dan als var op en van die 2 media staat gaat webbrowser auto.install naar waar de var staat toch) en dan zonder wat te bij voegen via telnet of ftp moet gewoon werken en ik heb geen dream toetsenboard kan ook deel van met AB doen of heb ik perse een dream toetsenboard voor nodig? alvast bedankt ome merde
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen