freebox Geplaatst: 26 augustus 2005 Geplaatst: 26 augustus 2005 Geprobeerd via de handleiding van de dreambox een hdd samsung 120 gb 5400 tpm in te bouwen , ontzettend makkelijk kastje dicht, dacht in eerste instantie "zo die hoor je gelukkig niet" blijkt dat de hdd niet op wil komen, spanning gemeten op de voeding van de hdd zakt de 12 volt toch wel in elkaar, andere disk getest ook geen sjoegen, heeft iemand dit eerder ondervonden, of wat doe ik fout.
freebox Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2005 Ik ben er uit, na 2 doorgebrande harddisken ben ik eens gaan kijken hoe het zit met de spanning op de connector, in mijn dreambox waren de rode en gele draad, de 5 en 12 volt omgedraaid, dus iedereen kijk uit naar deze fout misschien kan de importeur ik dacht Micheal eens kijken of de nieuwste boxen niet met de verkeerde kabels worden afgeleverd, mijn box was nog geseald. Misschien kan ik wel m'n rekening van m'n disk ergens naartoe sturen :-). Grt, Maarten
peter-nmgn Geplaatst: 27 augustus 2005 Geplaatst: 27 augustus 2005 het is de fout van dream... of vraag een rma voor je hdd's aan! Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen