Ga naar inhoud

[Strong 8000] Settings-Strong8000_orig.Firmware

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi jongens,

Wie kan mij helpen met de nieuwe kanalen lijst waar RTL7 in voorkomt voor de originele firmware voor de Strong 8000.

Graag een bijlage,want bij L*xs*t kan ik die niet vinden.

Alvast bedankt,

MAJOOR

Dream7000_EDG_NEMESIS 4.4 img

Dream7020_EDG_NEMESIS 4.4 img

Dream 800 HDTV_NABILO_O.6

Dream 8000 HDTV_GIMINI_4.0

Geplaatst:

Met de originele v22 firmware is het niet mogelijk om de kanalenlijst per computer aan te passen of te overschrijven.

Dus gewoon Kanalen laten zoeken, of Sattracker erop zetten.

"That's another fine mess you've got me into"

Geplaatst:

Is niet waar lock, ik heb een methode ontwikkeld waarbij het wel mogelijk is om de v22 origineel te voorzien van door de PC aangepaste settings. Zie hiervoor mijn (verouderde) site.

Maar MAJOOR vraagt hier ook gewoon om de strong 8000 origineel settings. Een beetje spelen met FlashCvt en je hebt zo een nieuwe kanalenlijst klaar. Heb er nu even geen tijd voor, maar kan je deze week wel een lijstje online zetten.

M_Z

Geplaatst:
Citaat:
Is niet waar lock, ik heb een methode ontwikkeld waarbij het wel mogelijk is om de v22 origineel te voorzien van door de PC aangepaste settings. Zie hiervoor mijn (verouderde) site.

Maar MAJOOR vraagt hier ook gewoon om de strong 8000 origineel settings. Een beetje spelen met FlashCvt en je hebt zo een nieuwe kanalenlijst klaar. Heb er nu even geen tijd voor, maar kan je deze week wel een lijstje online zetten.

M_Z

@ M_Z,

Bedankt,ik wacht op je lijstje.

MAJOOR

Geplaatst:
Citaat:
Hee, grappig, ik heb de informatie letterlijk gekopieerd van je site.

Klopt inderdaad, maar op de download pagina staat helemaal onderaan weer de oplossing voor dit probleem. En ook nog ooit geschreven hier op dit board onder deze link

@ MAJOOR, ik heb het toch goed begrepen, jij hebt een kanalenlijst nodig voor de v20/8000 ontvanger?

M_Z
Geplaatst:
Citaat:

Klopt inderdaad, maar op de download pagina staat helemaal onderaan weer de oplossing voor dit probleem. En ook nog ooit geschreven hier op dit board onder deze linkM_Z

Weer wat geleerd, misschien komt het nog eens van pas,
bedankt Marc.

"That's another fine mess you've got me into"

Geplaatst:
Citaat:
Citaat:
Hee, grappig, ik heb de informatie letterlijk gekopieerd van je site.

Klopt inderdaad, maar op de download pagina staat helemaal onderaan weer de oplossing voor dit probleem. En ook nog ooit geschreven hier op dit board onder deze link

@ MAJOOR, ik heb het toch goed begrepen, jij hebt een kanalenlijst nodig voor de v20/8000 ontvanger?

M_Z

@ M_Z,

Je heb goed begrepen,de kanalen lijst van de v20/ 8000 ontvanger.

Alvast bedankt,

MAJOOR

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen