Maxdream Geplaatst: 29 augustus 2005 Geplaatst: 29 augustus 2005 Beste satters, Ik hen een vraagje ik ben in het bezit van een dreambox 5620 sinds kort werken de Poolse zenders niet meer. Ik heb begrepen in de forums dat je er een nieuwe cam in moet zetten newcam 6.01 maar hoe doe je dit kan deze niet vinden in de upload via internet en ook mary kan je niet de keys binnen halen, ik heb begrepen dat het met de 7000 en 7020 wel gaat wie kan mij hierbij helpen. Alvast vriendelijke dank Dennis
Ome Merde Geplaatst: 29 augustus 2005 Geplaatst: 29 augustus 2005 welk image draai je ? is er geen mogelijkheid voor een installatie via internet d.m.v een aanwezige installer ? welke newcamd-versie draai je nu ? om welke kanalen gaat het ? merDe deze ruimte is te huur
Maxdream Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2005 Hydra 1.09 Hydra 14.03 Ik draai momneteel newc 5.28 en radagast 3.14 beta hiermede wil ik u al bedanken en hoop dat u een oplossing weet PS de Polsat vindt ik fijn als deze zouden werken gr Dennis
Ome Merde Geplaatst: 29 augustus 2005 Geplaatst: 29 augustus 2005 misschien zijn ze al aan het klooien, zie deze post. als je een cpanel update uitvoert, kan je dan wel newcamd 6 downloaden ? merDe deze ruimte is te huur
Maxdream Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2005 de polsat werkt wel op een dream doos 7000 en 7020 daar kan je de nieuwste newc wel downloaden ik heb eeb 5620. gr Dennis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen