Gast Geplaatst: 29 augustus 2005 Geplaatst: 29 augustus 2005 In de zenderlijst staan Taquilla1/2/3/4 enz.(engels) hierop slaat mijn humax5400 vast, weet iemand daar een rede voor. (zenderlijst pet123 07-08-05)De normale Taquilla doen het perfect zo ook Multivision. Humax 5400 Software: Josje ToH3.3Hot5.7NLgemonteerd Key bin: Key.bin Humax-Samsung-Strong (Magic-Fun-6in1Polsat Keys)
Gast Geplaatst: 29 augustus 2005 Geplaatst: 29 augustus 2005 Als taquilla tweetalen uitzend kun je hem ook in Engels ontvangen .Volgens mij is taq5 en taq9 alleen in het Spaans de oude instellingen van taq Engels zijn niet meer uptodate {kun je dus net zo goed verwijderen }in de audiopids zit de Engelse taal een nummer boven de spaanse bv taq5 Spaans apid80/Engels apid81 .groeten (maar ze moeten dus wel tweetalen uitzenden!)
Gast Geplaatst: 29 augustus 2005 Geplaatst: 29 augustus 2005 Ik denk toch dat er kleine bug in 5.7. Als ik engels kies, dan krijg ik soms engels en na 5 tot 10 minuten springt deze in spaans en kan ik geen engels meer selecteren...alleen op taq. niet op de c+ etc. zenders. Na nieuw PPV cyclus kan engels weer terugkomen maar met zelfde effect. Soms blijft ie wel in engels....kortom Habla Espanjol?
Gast Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 pero a mi me gusta espanol tambien bij mij werk goed ik denk hij heeft geen bug in 5.7
Gast Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 het probleem staat in de naam van de kanaal zelf als je het renamed naar iets kortere naam zal je humax niet meer vast lopen. Ik had het zelfde gisteren. gewoon renamen naar iets kortere naam bijvoorbeeld TAQ1 ENG. dit zal het probleem moeten oplossen. Anders laat het mij maar horen. Dit probleem heb ik zelf al jaren dat als een kanaal een heel lange naam heeft gaat het systeem vast als ik op die kanaal zit en de kanalen lijst wil open maken.
Gast Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 Ik heb de namen ingekort en het probleem is opgelost, nog bedankt. Alleen hebben we er niet veel meer aan, beeld is helaas weer zwart!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen