Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb bij een bekende een db 7000 staan maar ik krijg geen verbinding met chello internet.

er zit geen router tussen maar ik doe het even rechtsstreeks aan de modem...

maar bij chello is het zo dat als je een pc aansluit een nieuwe je hem eerst moet aanmelden bij hun.

ik heb dat eerder hier in huis meegemaakt met een andere pc.

maar zal dat de reden zijn dat ik nu geen verbinding kan krijgen......

instellingen moeten goed zijn.

satfreaked.

Satfreaked.

Geplaatst:

Je geeft zelf het antwoord al. Je zal eerst het mac adres van de netwerkkaart van je dreambox moeten aanmelden bij Chello, anders zal het niet werken (tenzij chello dit inmiddels veranderd heeft maar geloof het niet)

Geplaatst:

Dat is niet handig hoe je het wilt, je zou dan het MAC adres van de Dreambox aan Chello door moeten geven. Maar dat kan zo een dag duren voordat het gewijzigd is, en dan als je met de PC wilt internetten weer hetzelfde probleem.

Beter koop je een router. Of (minder goed) zet je een extra netwerkkaart in je pc, je zet internet sharing aan en legt een cross-netwerkkabel richting je dreambox.

Geplaatst:

router is de optie, en is welzo makkelijk om te updaten.,

maar meestal ruil ik even een Mstick en daar staat alles weer vers op, maar router is toch wel een puntje op de i..

(je gaat ook niet zonder ballen naar de H**ren....)

dus een constante verbinding is toch wel het beste maar dacht het even te klaren het klusje op dat moment..

maar de router gaat er snel komen...

satfreaked...

Satfreaked.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen