loewe fan Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 hallo, mijn lengte en breedte graad in MAPORAMA.com zijn veranderd hoe is dat mogelijk? woon nog steeds op het zelfde adres. mijn oude graden ben ik kwijt, hoe kan ik nu de juiste instellingen zoeken en invoeren om mijn rotor weer te laten draaien. groeten Loewe fan
Ome Merde Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 gebruik Heavens Above , die gebruik ik ook en is accuraat. merDe deze ruimte is te huur
loewe fan Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2005 ok bedankt, maar dan zit ik nog steeds met de vraag ,hoe kan het dat de graden zijn veranderd. voorheen had ik andere invoeringen loewe fan
Gast Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 Bij antenne instellingen moet je alles aanvinken en dan komt hij wel tevoorschijn.. Kan me het zo niet meer voor de geest halen daar ik het al lang niet meer heb gedaan hi. Gr.Ronald
loewe fan Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2005 hallo ronald761 de instellingen snap ik wel. het is meer dat de lengte en de breedte graad plots veranders zijn als ik die op zoek. ik ben naar de camping gegaan met mijn DB,terug wou de schotel niet meer draaien. Nu ben ik bij maporama en heavens above naar de lengte en de breedte graad aan het kijken maar die verschillen met de oude graden voordat ik naar de camping ging Nu is mijn vraag hoe kunnen de graden plots verschillen ten opzichte van 3 mnd geleden. groeten loewe fan
oudeis Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 Misschien is het datum veranderd waarin Maporama de positie toont? Dus ipv volledig decimaal, worden de graden nu in boogminuten en boogseconden aangegeven (1 graad = 60 minuten)? Vergelijk: decimaal 51.5 is hetzelfde als 51 gr 30' (even zonder rekenmachine, dus moeilijker maak ik het mezelf ook niet) - Ruud
loewe fan Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2005 hallo oudeis, dat snap ik, maar er zit verschil in ten opzichte van drie mnd geleden voorheen was het iets van 51,568 nu is het 51,967. hoe kan dat loewe fan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen