supercop1973 Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 Nou dat heb ik weer.Wil nieuwe software in mijn SCI5100 zetten. Ben ik bezig in supervisor mode om ook boatloader 1.09 er in te zetten, gaat de ontvanger uit en doet nu niets meer. 1.09 had ik erin gezet en was goed gegaan. Toen ik ook de nieuwe firmware 6.31 erin wilde zetten ging het groene(aan) lampje uit en de ontvanger doet nu niets meer. De ontvanger stond dus aan toen ik de firmware erin wilde zetten met DWSU. Iemand een idee wat er mis is gegaan? Of wat er stuk is?
BarnOwl Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 De bootloader 1.09 is bedoeld voor de STF 2000. Als de ontvanger helemaal niets meer doet, wil het nog wel eens helpen de firmware opnieuw te laden. Je start de DWSU (Firmware loader) en druk op ok, als de applicatie gaat zoeken (Dit duurt geloof ik 10 sec.) trek je snel de stekker uit en meteen weer in het stopcontact. Dit zou je firmare weer moeten overzetten. Die bootloader dus niet meer gebruiken, is nergens voor nodig op de 5100. Succes!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen