satvet Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 Ik wilde de nieuwste tuxtxt installeren, maar ondanks een prima werkende voorlaatste versie, ik vindt nergens de bestanden, enkel de cfg is te vinden. Bij plugins vindt ik niets van tuxtxt. Zijn deze verborgen? (Image is Gemini 2.10 op usb)
Gast Geplaatst: 31 augustus 2005 Geplaatst: 31 augustus 2005 Van de tuxtxt site: Citaat: TuxTxt can be installed as a plugin by extracting the ZIP file and by putting tuxtxt.so and tuxtxt.cfg in /var/tuxbox/plugins and all the other files in in /var/tuxtxt. Please don't forget to CHMOD 755 both tuxtxt.cfg and tuxtxt.so! Daar zou het dus moeten staan. Zo niet, inloggen via telnet en geef het command 'find / -name tuxtxt'
satvet Geplaatst: 31 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2005 Citaat: Van de tuxtxt site: Citaat: TuxTxt can be installed as a plugin by extracting the ZIP file and by putting tuxtxt.so and tuxtxt.cfg in /var/tuxbox/plugins and all the other files in in /var/tuxtxt. Please don't forget to CHMOD 755 both tuxtxt.cfg and tuxtxt.so! Daar zou het dus moeten staan. Zo niet, inloggen via telnet en geef het command 'find / -name tuxtxt' Bedankt; gevonden in lib/tuxbox/plugins Gemini 2.0 op USB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen