Gast Geplaatst: 1 september 2005 Geplaatst: 1 september 2005 Hallo een vraag ik denk wel dat een van jullie dat heeft ik ben op zoek naar emu en crypt aanduiding voor in de enigma dat zictbaar gemaakt kan worden in de skin wie heeft daar wat voor diffs of zo. ik heb er wel maar die ben ik beu en zitten trouwens in een pakket met diffs van nemesis en is te ingewikeld om er dat uit te halen of er moet een wizzard zijn die het wel kan mag ook die mail ik de hele zooi dan wel maar het liefst heb is nu es wat anders net ru_dream of davinci of zo dus laat maar horen wie wat heeft alvast bedank doppie
Gast Geplaatst: 4 september 2005 Geplaatst: 4 september 2005 Citaat: Hallo een vraag ik denk wel dat een van jullie dat heeft ik ben op zoek naar emu en crypt aanduiding voor in de enigma dat zictbaar gemaakt kan worden in de skin wie heeft daar wat voor diffs of zo. ik heb er wel maar die ben ik beu en zitten trouwens in een pakket met diffs van nemesis en is te ingewikeld om er dat uit te halen of er moet een wizzard zijn die het wel kan mag ook die mail ik de hele zooi dan wel maar het liefst heb is nu es wat anders net ru_dream of davinci of zo dus laat maar horen wie wat heeft alvast bedank doppie probleem al opgelost ik heb wat uit hydra source gehaald en wat uit nemesis source en bijde werke nu hihihi doppie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen