blitzteam Geplaatst: 1 september 2005 Geplaatst: 1 september 2005 heb een oud beestje gevonden op zolder. Is er nog een patch voor te vinden of een settingslijst. momenteel geen beeld, zie ook geen zenderlijst. Als ik er fta naar kan kijken is voldoende. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Gast Geplaatst: 2 september 2005 Geplaatst: 2 september 2005 Citaat: heb een oud beestje gevonden op zolder. Is er nog een patch voor te vinden of een settingslijst. momenteel geen beeld, zie ook geen zenderlijst. Als ik er fta naar kan kijken is voldoende. Dat gaat,ik heb ook nog z`n oudje en kan hem ook nog gebruiken,maar kom zonder ab niet in het menu om nieuwe kanalen te zoeken. kan wel de vrije kanalen bekijken,werkt ook met Irdeto 2. wil hem ook patchen,als ik aan de patch en software kan komen,bij Grundig lukt dat niet meer. grtz Henk.
blitzteam Geplaatst: 4 september 2005 Auteur Geplaatst: 4 september 2005 heb ik een smartcard nodig om iets te zien via dit oud beestje, of moet ik hem eerst patchen.kan ik er wel een nieuwe zenderlijst in pompen via...... fta zenders kijken via dit oud beestje was al voldoende. ps: waiting for NIT Aquisition ( wat betekent dit ) Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Gast Geplaatst: 5 september 2005 Geplaatst: 5 september 2005 heb ik een smartcard nodig om iets te zien via dit oud beestje, of moet ik hem eerst patchen.kan ik er wel een nieuwe zenderlijst in pompen via...... fta zenders kijken via dit oud beestje was al voldoende. Ja,als je de hollanders wil zien moet je de kaart ird 2 gebruiken,en de zenderlijst kun je via het menu laten zoeken,daarna zet je hem even op ned 1 en als het goed is maakt hij zelf het 2e boequette aan,maar de vrije zenders moet kunnen zonder kaart. de NIT code weet ik zoniet de uitleg van,maar staat wel in het boek. grtz Henk
blitzteam Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Geplaatst: 6 september 2005 waiting for NIT Aquisition ( wat betekent dit ) Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
wopla Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 je hebt geen smartkaart nodig voor de fta kanalen een patch voor deze ontvanger is er volgens mij niet alleen originele software maar niet bij grundig ff google dat nit heeft dacht ik iets te maken met de hoeveelheid transponders van de satelliet die zijn te downloaden 80cm schotel ; topfield 4000pvr; philips dsr 7121 (in de kast);sab titan 2 combo 1.3.42
vinyl Geplaatst: 8 september 2005 Geplaatst: 8 september 2005 hoi ik heb ooit eens een patch gevonden die voor de dtr 1100 en de 1200 was heb hem alleen nooit uitgeprobeerd maar als jullie willen mag het proberen groetjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen